مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:502023-09-26پزشكي

ویروس های تنفسی متعددی در جامعه در حال چرخش است 


مسئول کمیته علمی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: ویروس های تنفسی متعددی در جامعه در حال گردش است که برای پیشگیری از آن، رعایت نکات بهداشتی امری ضروری و اثر گذار است.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول کمیته علمی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: ویروس های تنفسی متعددی در جامعه در حال گردش است که برای پیشگیری از آن، رعایت نکات بهداشتی امری ضروری و اثر گذار است.

دکتر رزیتا خداشاهی با اشاره به اینکه با توجه به سفرهای اخیر و آغاز سال تحصیلی و شروع فصول سرد نیاز به اقدامات پیشگیرانه برای عدم شیوع بیماری های ویروسی تنفسی احساس می شود، خاطرنشان کرد: در هفته های اخیر شاهد بروز بیماری آنفلوانزا و کووید بودیم که موجب افزایش ابتلا به بیماری های تنفسی فوقانی و در برخی افراد درگیری دستگاه تنفسی تحتانی شده است.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه افرادی که سیستم ایمنی ضعیف تری دارند بیش از سایرین در معرض ابتلا به نوع شدید بیماری هستند، تصریح کرد: مادران باردار، بیماران زمینه ای و کودکان از جمله گروه های در معرض خطر ابتلا به نوع شدیدتر بیماری هستند.

خداشاهی با اشاره به اینکه گروه های در معرض خطر بهتر است با مشورت پزشک معالج واکسن آنفلوانزا را دریافت کنند تا در صورت ابتلا به این بیماری ها، درگیر علائم شدید بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس های تنفسی متعددی در جامعه در حال چرخش است 

ویروس های تنفسی متعددی در جامعه در حال چرخش است